Esőben kőfelverődés javítás

Esőben szélvédő javítás


Esőben kőfelverődés javítás.


Az vízes sérüléseket nem lehet azonnal megjavítani. Vagy meg kell várni ameddig kiszárad a sérülés, vagy manuálisan kell kiszárítani. Ez a kiszárítás nagyon kockázatos munkafolyamat, mivel a pontmelegben hőtágulás jön létre a melegítés alat. Ez azon sérüléseknél amiben mikro repedés található továbbrepedést eredményezhet. Mindenk csak a saját felelőségére melegítse!


Nincs idő a száradásra

Tulajdonos is ki tudja melegíteni járó motorral hőlégfúvással. Ez is kockázatos, viszont biztonságosabb mint a külső pontmeleg mivel az üveg teljes felülete melegszik. Van egy még biztonságosabb módja a kiszárításnak, amikor lábra megy a meleg levegő, és az utastér melegíti az első szélvédőt a lehető leglassab módon. Egy két óra is lehet. Ilyen esetben le kell húzni az első ablakot egy centiméterre csak azért hogy ne melegedjen túl a szélvédő. Elég csak egy ajtónál. Ezzel az eljárással a leglassabb a kiszárítás emberi beavatkozással.

Szélvédő javító is tudja kiszárítani a lenti videóban szemléltetem. Nagy tapasztalat és bátorság kell hozzá! Érdemes kezdő szélvédő javítóknak bontott szélvédőn gyakarolni.

Illetve lehet kombinálni a tulajdonos oldali melegítést, és a szélvédő javító kombinációja. Leírok egy példát:

Meg van beszélve egy szélvédő javítás de esett az eső. Megkaptam a fotót a sérülésről amiben látom a víz jelenlétét a sérülésben. ( fenti fotók ) Az autót meg kell csinálni, mivel meg másnap vizsgára. Vagy a másik péld az, hogy jönnek az autóért mert el van adva autó átadás lesz. Röviden nincs másik időpont nem lehet tovább húzni az időt. Ilyen esetben szoktam mondanit már telefonba: A találkozásunk előtt (mindegy most hogy ki megy kihez) egy órával járó motorral melegíteni kell a szélvédőt lábra mennyen a meleg levegő, egy ablakot le kell húzni a hődagadás ellen. Találkozásunknál már vagy ki van száradva, vagy már a meleg szélvédőre kell rámelegíteni. Midegyik megoldás kockázatos, viszont nincs más opció. Ez az az eset, emikor nincs további idő.


Van idő a száradásra

Példa: Az ügyfél felhított, megvan a sérülésről a fotó majd megbeszélünk egy későbbi időpontot. Másnap harmadnap amikor már az időjárás kedvezőbb lesz a meterologusok szerint is, tehát nem fog esni az eső. A tulajdonosnak feladata a következő: Amennyiben nem esik az eső a sérülést nem szabad leragasztani azért, hogy ki tudjon száradni. Ha jön az eső ismét le kell ragasztani azért hogy ne kerüljön bele ismét eső a sérülésbe. Egészen addig ameddig ki nem szárad. Majd ha kiszáradt azonnal leragasztani, hogy megvédjük a nedvességtől.

Másik opció az, hogy a sérülés az autópályán is ki tud száradni úgy, hogy a menetszél kifújja a sérülésből a vízet. Ilyen esetben a kosz is bele tud menni, tehát nincs olyan opció hogy jó jobb legjobb. Itt rossz és rosszabb opciók vannak. Természetesen a legrosszab az amikor elreped a szélvédő azért mert sokan nem foglalkoznak a sérülések megjavításával.

Fontos megjegyeznem, hogy az hogy eső vagy autómosás vagy az előző autó ablaktörlőjétől lett vízes a szélvédő a szélvédő javítás előtt érdemben mindegy. A legfontosabb aranyszabály az, hogy a szélvédő javítást teljesen száraz állapotában kell elkezdeni. De mégis mi történik abban az esetben ha a sérülést vízes állapotában javítanám meg? Erre is van válaszom. Leírom.

A víz vagy eső fénytörése megeggyezik a szélvédő javító ragasztó fénytörésével azaz áltátszó ugyanúgy mint a szélvédő is átlátszó. Viszont a levegő az nem az fénytörést okoz. Ezek az alap gondolatok. Mi történik a vízes (nem kiszárított) sérülés javításánál? A feladat teljesül az ügyfél boldog, de később jön a probléma. A sérülés le van zárva. Jön a nyár vagy a meleg és a sérülésből a bezárt víz elpárolog. Ott marad benne a levegő! Viszont körbezárja a szélvédő javító ragasztó ami már nem párolog el mert nem tud pont az a lényege hogy benne maradjon. Mit lehet enni? Én ilyen sérülésekhaz már nem szoktam hozzányúlni, mert nem etikus. Átvállalni egy hibás szélvédő javítást pszihésen utána már olyan mintha én javítottam volna. Mi van ha tovább reped akár a javításom alatt vagy után? A garancia is az enyám a más hibás munkája után. Viszont nem lehet itélkezni, mert nem tudni miért történt az a szélvédő javítás. Velem is már előfordúlt hasonsló, hogy utaztam ötven kilómétert egy céghez és elkezdett esni az eső a szélvédő elázott nincs visszaút. Ilenkor egy feladata van a vállalkozónak: TÁJÉKOZTATÁS! El kell mondani a lehetséges negatív jövőképét a sérülésnek. Mindig a tulajdonos, üzembentartó, flottafelelős vagy a megrendelő dönt, hogy mi lehegye? Javítás vagy nem javítás. Rossz és rosszab döntés van sajnos példáúl egy téli nap mikor jönnek a fagyok a fél javítás is jobb mit a javítás nélküli izgalom.





Vízes sérülés javítás ahogy csinálom. Budapest - 2017



További kérdése lenne a témával kapcsolatban kérem keressen mobiltelefon: +36303551000






Esőben szélvédő javítás ahogy csinálom. A videó az előkészületeket a víz eltávolítását mutatja be. Figyelem! Kockázatos mindenki csak saját felelőségére csinálja!



További kérdése lenne a témával kapcsolatban kérem keressen mobiltelefonomon: +36303551000






Fűtőszálas szélvédő javítás ahogy csinálom. 2025



További kérdése lenne a témával kapcsolatban kérem keressen mobiltelefon: +36303551000





Szélvédő javítás Budapest

Hívjon: +36303551000

Esőben kőfelverődés javítás