Javított szélvédő javítás lehetőségei

Javított sérülés


A javított szélvédőben lévő sérüléseknek nyomai vannak. Okai ami miatt nem lehet úgy megjavítani mintha friss javítatlan sérülés lenne. Ezekre a kérdésekre ad választ az alábbi blog bejegyzés

Sok olyan telefonhívást kapok, akiknek már javított sérülése van. Nem mindenkivel érdemes találkozni. A továbbiakban leírom, hogy miért nem kell, vagy érdemes találkozni azon ügyfelekkel akik egy javított sérülésről beszélnek a telefonban, vagy ő maguk sem tudják, hogy már egy javított sérülésük van, mert már így vették használtan az autót.
Az előzmények:

A probléma ott kezdődik, hogy meg kell tudni távolból győzni az ügyfelet hogy a sérülése javított annak ellenére, hogy nem hiszi el. Az én oldalamról a bizonyíték az a fotó amit kérésemre kaptam a telefonálotól. A fotó ezer százalékban bizonyíték, hogy a sérülés javított, mivel olyan megcáfolhatattlan bizonyítékai vannak, amik egy szélvédő javító szakembernek egyértelmű olyan mint egy aláírás, vagy mint egy nyomozónak a DNS nyom.

Példa:

Kedves Úram. Higyyem el, hogy nem volt még javítva a szélvédőm, mivel én vagyok az első gazdája csak én vezetem. Nem verődött fel kőfelverődés arról én tudnék... Null KM autókat is javítunk titoktartási szerződéssel estetekben, tehát lehetséges egy szélvédő javítás a null KM autóban is, mivel szállítás alatt is megsérülhet az új autó.

Ilyen esetekben a szélvédőn lehet hogy van egy másik tényleges sérülés a fekete mezőben, vagy az ablaktörlő alatt. Érdemes megnézni. Egy szélvédő javítóban megvan a motíváció a szélvédő javításra. Tehát egy javítható sérülésre soha nem mondjuk, hogy javítható csak mert nem akarunk dolgozni. Tévedési lehetőség itt nulla százalék.

A fenti sérülésben a bizonyítékok: A sérülés közepe fúrógép nyoma látható szabályok körívek. Kaparó penge csíkjai láthatóak. Oxigén buborék három darab. A kollega átfúrta a szélvédőt, és a fólia megéget. Amiket írtam négy bizonyíték amik egyenként is elegendőek arra, hogy tovább javítani nem lehet, csak fedőgyantát lehet cserélni amennyiben a teteje kikopott. Ez inkább esztétikai javítás.





Sárguló, hiányos fedőgyanta.

Vannak olyan már más által javított sérülések amik már régiek. Az oxidáció által vagy a nap UV sugárzásának a következtében elkezd sárgulni. Ez egy természetes kopási folyamat. Általában 3-5 év után kezd el kopni egy fedőgyanta átlagos használat következtében. Ezen sérülések sem érintetlenek ezért nem lehet ugyanolyan hatásfokal javítani mintha javítás mentes lenne. Mit lehet tenni szélvédő javítás címszó alatt ezen esetben? A fedő gyantát lehet lecserélni. Repedések esetén nem kockázatmentes a művelet. A fedőgyantát ki kell szedni az arra alkalmas fúrógép segítségével. A nagy fordulatszám miatt a mikro repedések továbbrepedhetnek a legrosszabb esetben. Szerencsére ennek az előfordulási aránya nagyon kicsi. Protokolból kell megemlíteni, mivel a repedés az ott van, a fúrógép rezonanciája következtében minimális kockázat van benne. Újra fedés után a sérülés ismét síkba van hozva, és az ablaktörlő lapátot nem roncsolja. (Alsó fotó)

A kopás okai a koszos szaharai eső, szél, ablaktörlő koptatása következtében kezdődik el. Lehet ellene védekezni.

- Nagyobb követési távolság. Ilyen esetben az előttünk haladó autó kereke által felvert por nem a saját szélvédőnk felületét karcolja.

- Az ablaktörlő lapátok tisztán tartása. Viszont ez nem életszerű, hogy mindenki vezetés előtt ellenőrizze hogy nincs-e kosz a szélvédő lapátokon.





Javított sérülés újra javítása



További kérdése lenne a témával kapcsolatban kérem keressen mobiltelefon: +36303551000




Szélvédő javítás Budapest

Hívjon: +36303551000

Javított szélvédő javítás lehetőségei