Sok olyan telefonhívást kapok, akiknek már javított sérülése van. Nem mindenkivel érdemes találkozni. A továbbiakban leírom, hogy miért nem kell, vagy érdemes találkozni azon ügyfelekkel akik egy javított sérülésről beszélnek a telefonban, vagy ő maguk sem tudják, hogy már egy javított sérülésük van, mert már így vették használtan az autót.
Az előzmények:
A probléma ott kezdődik, hogy meg kell tudni távolból győzni az ügyfelet hogy a sérülése javított annak ellenére, hogy nem hiszi el. Az én oldalamról a bizonyíték az a fotó amit kérésemre kaptam a telefonálotól. A fotó ezer százalékban bizonyíték, hogy a sérülés javított, mivel olyan megcáfolhatattlan bizonyítékai vannak, amik egy szélvédő javító szakembernek egyértelmű olyan mint egy aláírás, vagy mint egy nyomozónak a DNS nyom.
Példa:
Kedves Úram. Higyyem el, hogy nem volt még javítva a szélvédőm, mivel én vagyok az első gazdája csak én vezetem. Nem verődött fel kőfelverődés arról én tudnék... Null KM autókat is javítunk titoktartási szerződéssel estetekben, tehát lehetséges egy szélvédő javítás a null KM autóban is, mivel szállítás alatt is megsérülhet az új autó.
Ilyen esetekben a szélvédőn lehet hogy van egy másik tényleges sérülés a fekete mezőben, vagy az ablaktörlő alatt. Érdemes megnézni. Egy szélvédő javítóban megvan a motíváció a szélvédő javításra. Tehát egy javítható sérülésre soha nem mondjuk, hogy javítható csak mert nem akarunk dolgozni. Tévedési lehetőség itt nulla százalék.
A fenti sérülésben a bizonyítékok: A sérülés közepe fúrógép nyoma látható szabályok körívek. Kaparó penge csíkjai láthatóak. Oxigén buborék három darab. A kollega átfúrta a szélvédőt, és a fólia megéget. Amiket írtam négy bizonyíték amik egyenként is elegendőek arra, hogy tovább javítani nem lehet, csak fedőgyantát lehet cserélni amennyiben a teteje kikopott. Ez inkább esztétikai javítás.